søndag 18. juni 2017

Første innlegg

Velkommen 


   Hei, mitt navn er Anders og er over gjennomsnittet interessert i fiske. Jeg er 26 år og bosatt på Hadeland. Jeg har drevet med fiske siden jeg var liten og interessen for gjedde begynte vel rundt 10 års alderen med en Hi-Lo wobbler av Abu Garcia. Etter min første 5kg gjedde var jeg bitt av basillen. De senere årene har interessen økt betraktelig og fått bedre utstyr på plass.
Jeg har sakte men sikkert fått interesse for abborfiske, men her gjenstår det mye før man kan uttale seg om noe. Det hender også jeg tar med meg fluestanga og prøver ørreten men det en sjelden gang.



6kg fra sommer 2016 tatt på Westin Rawbite 



   Siste store innkjøp var en fiskekajakk, derav inspirasjon til å lage denne bloggen. Noe for å dokumentere mine turer men også dele mine erfaringer. Jeg tok meg god tid før jeg valgte den jeg har i dag. Det er noe jeg vil anbefale. Gjør god research, ta kontakt med selgere eller andre som kanskje har den eller de du har sett deg ut. For min del stod det mellom Old Town Predator MX, Old Town Predator 13 og Feelfree Lure 11,5.

   Jeg falt til slutt for Feelfree Lure 11,5. For min del hadde den mer funksjoner som jeg tror gjør opplevelsen bedre og enklere. Her er en liste over ting som gjorde at Feelfree Lure 11,5 vant til slutt:


  1. Sonar Pod (midtkonsoll for enkelt ekkoloddmontering)
  2. Innebygget stangholdere 2stk (kun for transport, ikke dorg)
  3. Meget komfortabelt sete (justerbart)
  4. "Wheel in the Keel" (innebygget hjul)
  5. Ror med pedalstyring (kommer ferdig montert)
  6. Pris (billigere enn Old Town)
   Det kommer et innlegg om kajakken og alle detaljene nevnt over. Vil vise min Sonar Pod, stangholderne, sete, hjulet, roret og alt annet som er på kajakken.

Skitt fiske!

- Anders

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar